Garantie 

Mocht er iets stukgaan dooreen foutje in het sieraad, neem dan contact met ons op. Stuur ons een bericht waarin je uitlegt wat er met het sieraad is gebeurd en voeg een foto bij van het kapotte sieraad. Wij zullen dan het sieraad voor je repareren. We sturen je dan een e-mail met verdere instructies. 

 

Ook als het sieraad door een andere reden stuk gaat, laat het ons weten. Stuur in dat geval een bericht naar ons en voeg een foto bij het bericht. Vaak kunnen we aan de hand daarvan een inschatting maken of het sieraad gerepareerd kan worden en van de kosten. We informeren je hier dan over en als je akkoord gaat met de kosten en je sieraad graag gerepareerd wilt hebben, kun je het product naar ons terugsturen.  Wij sturen je het gerepareerde sieraad vervolgens via de post toe. 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@uniquejewelry.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.